Verzenden & levering

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo zorgvuldig en snel mogelijk bij u thuis of op locatie te bezorgen. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur worden geplaatst, proberen wij dezelfde dag nog te verwerken en verzenden.

Let op: Bestellingen met railverlichting langer dan 170 cm worden verzonden via een gespecialiseerde vervoerder. Deze zendingen worden eerder op de dag bij ons opgehaald, waardoor verwerking op dezelfde dag alleen mogelijk is bij tijdige bestelling.

Levertijd

Bestellingen zonder rail of met rail tot en met 200 cm:
Nederland: 1 – 2 werkdagen
België: 1 – 2 werkdagen

Bestellingen met rail langer dan 200 cm:
Nederland: 1 – 2 werkdagen
België: 2 – 4 werkdagen

 

Gratis verzending bij bestellingen vanaf €500,00 inclusief btw.

 

Verzendkosten binnen Nederland

Verzendoptie Tarief incl. btw Vervoerder
Standaard pakket € 6,95 PostNL
Rail tot 170 cm € 14,95 PostNL (lengte-toeslag)
Rail tot 200 cm € 29,95 UPS
Rail tot 400 cm € 39,95 Transmission

Verzendkosten naar België

Verzendoptie Tarief incl. btw Vervoerder
Standaard pakket € 10,95 PostNL
Rail tot 170 cm € 15,95 PostNL (lengte-toeslag)
Rail tot 200 cm € 34,95 UPS
Rail tot 400 cm € 59,95 Transmission

Track & Trace

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u automatisch een e-mail met een Track & Trace-code waarmee u de levering eenvoudig kunt volgen.

Heeft u vragen over de verzending of het retourneren van uw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op via info@railspot.nl. Wij helpen u graag verder.


Beschadigde of incomplete bestelling

Ondanks onze zorgvuldige werkwijze kan het helaas voorkomen dat een bestelling beschadigd aankomt of niet volledig is. Uiteraard lossen wij dit graag netjes voor u op.

Beschadigd product ontvangen?

Meld dit zo snel mogelijk per e-mail via info@railspot.nl. Voeg duidelijke foto's toe van:

  • Het beschadigde product
  • De verzendverpakking (inclusief eventuele schade)

Zo kunnen wij de situatie snel beoordelen en zorgen voor een passende oplossing.

Incomplete levering?

Wij controleren elke bestelling zorgvuldig én dubbel voor verzending. Toch kan er iets misgaan. Geef het ontbrekende artikel per e-mail aan ons door, samen met uw ordernummer. 

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op via info@railspot.nl. Wij helpen u graag verder.